Strony internetowe

Środa, 17 kwietnia 2019

Instagram Checkout to nowość, dzięki której zrobimy zakupy bez konieczności wychodzenia z Instagrama. Funkcja jest odpowiedzią na potrzeby użytkowników, którzy zamiast przechodzić na nową stronę internetową, wolą kupować szybko i bezpośrednio w aplikacji. Taka opcja będzie bez wątpienia doskonałym rozwiązaniem dla firm.

Czwartek, 4 kwietnia 2019

Samo posiadanie strony internetowej to nie wszystko. Równie ważne jest to, aby pozwoliła nam osiągnąć jak najlepsze wyniki przy zachowaniu niskich kosztów. Jak stworzyć witrynę firmową, która faktycznie zwiększy sprzedaż? Poznaj 5 najważniejszych cech dobrej, rentownej strony internetowej.

Niedziela, 24 marca 2019

Blog firmowy jest dość niedocenianym narzędziem. Często wychodzimy z założenia, że takich wpisów nikt nie czyta, więc nie ma sensu w nie inwestować. Czy w dobie dominacji Facebooka i innych social mediów, blog firmowy faktycznie ma prawo bytu?

Wtorek, 12 marca 2019

Co jakiś czas Google wprowadza kolejne udogodnienia w swoich narzędziach. Jednym z najbardziej przydatnych są bez wątpienia Mapy – niezastąpione m.in. w szukaniu drogi do celu i konkretnych sklepów czy punktów usługowych. Przedstawiamy dwie nowe funkcje Google Maps, o których warto wiedzieć więcej.

Czwartek, 14 lutego 2019

Mark Zuckerberg i jego zespół planują połączenie trzech popularnych platform: Messengera, WhastAppa i Instagrama. Do „zespojenia” tych dwóch komunikatorów i jednej aplikacji społecznościowej dojdzie prawdopodobnie za rok. Informację jako pierwszy podał New York Times, z czasem została potwierdzona przez samego szefa Facebooka.

Wtorek, 5 lutego 2019

Asystent Google to wirtualny pomocnik, który odpowie na Twoje pytania, pomoże zaplanować dzień, a nawet zrobi za Ciebie zakupy. Może korzystać z niego każdy, kto posiada tablet lub telefon o odpowiednich parametrach. Nie bez powodu wirtualnego asystenta określa się jako „zalążek sztucznej inteligencji”. Co potrafi i czy warto z niego korzystać?

Czwartek, 24 stycznia 2019

Przeprowadzenie legalnego konkursu na Facebooku, nie jest tak prostą sprawą, jak mogłoby się wydawać. Wiele stron nagminnie łamie regulamin serwisu i przepisy polskiego prawa. Dowiedz się, jak zrobić to prawidłowo i nie narazić się serwisowi, urzędnikom, oraz fanom.  

Czwartek, 3 stycznia 2019

W statystykach dotyczących liczby zarejestrowanych użytkowników wciąż rządzi Facebook. Mimo to, o wiele większym zaangażowaniem odbiorców cieszy się Instagram. Z tego względu wiele firm zaczyna traktować tę aplikację jako idealne miejsce do promowania swoich marek i produktów. Jak to zrobić?

Środa, 12 grudnia 2018

Na przestrzeni lat nawet największe, powszechnie znane marki, takie jak Coca Cola, niejednokrotnie zmieniały swoje logo. To niezawodny sposób na szybkie odświeżenie wizerunku i dogonienie (lub przegonienie) konkurencji. Kiedy warto się na to zdecydować?

Poniedziałek, 3 grudnia 2018

Według marketingowców reklama na Facebooku jest jedną z najtańszych i najlepszych form promocji. W końcu prawie każdy z nas codziennie przegląda social media, a już w szczególności portal Marka Zuckerberga. Jednak zanim zdecydujesz się na płatną promocję swojej firmy lub produktu, dowiedz się, jak to robić, aby osiągnąć zamierzony skutek.

Przejdź do góry strony