Facebook zablokuje reklamy nierzetelnych firm

Utworzono: 25-06-2018

Możliwość wystawiania opinii o firmach na Facebooku zyskuje nowe oblicze. Już niedługo klienci będą kompleksowo oceniać zakupy, których dokonali dzięki wyświetlanym w serwisie reklamom. Od teraz kiedy firma nie spełni swoich obietnic i otrzyma dużo negatywnych komentarzy, pojawią się konsekwencje. Facebook zablokuje nierzetelnemu sprzedawcy możliwość zamieszczania reklam.

Decyzja jest spowodowana niewłaściwym wykorzystywaniem narzędzi reklamowych w serwisie. Facebook zamierza zniwelować „negatywne doświadczenia zakupowe” użytkowników i odbudować ich zaufanie. W związku z tym, jeżeli firmy nie będą wywiązywać się ze swoich obietnic i nie spełnią oczekiwań klientów, ryzyko zablokowania ich reklam na Facebooku wzrośnie. Wyznacznikami, do których portal będzie przywiązywać szczególną wagę, będą: czas dostawy, obsługa klienta i jakość oferowanych produktów.

Ocena transakcji i komentarze

Cały proces ma obejmować tych użytkowników, którzy dokonali zakupów dzięki wyświetlanym w serwisie reklamom. To właśnie do tych osób zostaną wysłane powiadomienia z prośbą o ocenę transakcji. Oprócz tego wszyscy klienci, którzy dokonali zakupu, klikając w reklamę, będą mogli zamieszczać swoje komentarze na specjalnie przeznaczonych do tego stronach.

Oczywiście wszystko ma przebiegać stopniowo, umożliwiając firmom szybką reakcję. Gdy negatywnych opinii będzie sporo, Facebook najpierw skontaktuje się z firmą, aby wyjaśnić sprawę. Jeżeli sytuacja nie ulegnie poprawie – reklamy będą stopniowo ograniczane. Jeżeli ostatecznie nie uda się podnieść jakości świadczonych usług, możliwość reklamowania się danej firmy zostanie całkowicie wyłączona.

Masz pytania, chcesz podjąć współpracę z profesjonalistami?
Zapraszam do kontaktu: Mirosław MarmajMiroArt - Plac Pokoju 9, II piętro, Lębork.
Tel. 59 862 64 50, mail: biuro@miroart.pl

Zapoznaj się z naszą ofertą lub cennikiem.

Przejdź do góry strony