Interesujące, wartościowe, przyjazne wyszukiwarkom. Jak odświeżyć treści na stronie?

Utworzono: 13-04-2016

Teksty, które umieszczamy na swojej stronie internetowej, blogu, biuletynach i artykułach, mogą przynieść nam zarówno dużo pożytku, jak i szkody. Warto mówić do klienta spójnym, jednym językiem, jednak często powtarzany schemat może szybko stać się nudny, a nuda to oczywiście największy wróg skutecznego marketingu. Przedstawiamy kilka pomysłów na uczynienie swoich treści bardziej wartościowymi, ciekawymi, a tym samym lepiej widocznymi w wynikach wyszukiwania.

Obojętnie w jakiej branży działamy, warto posiadać na swojej stronie interesujące i dobrze skonstruowane teksty. Im lepszej jakości treść, tym więcej klientów. Internauci często poszukują różnych porad, instrukcji, praktycznych informacji, które będą dla nich realnie pożyteczne. Dlatego warto umieszczać na swojej stronie artykuły dotyczące swojego biznesu lub prowadzić bloga, który pomoże w zwiększeniu ruchu na stronie i tym samym spowoduje wzrost zainteresowania ofertą.

1. Spójrz na swój produkt (lub usługę) z innej perspektywy, np. z pozycji konsumenta. Rozważ, co interesuje potencjalnego klienta, jakich informacji ty chciałbyś zasięgnąć, gdybyś miał skorzystać z usług swojej firmy. Pomoże ci to w odkryciu nowych plusów swojej oferty, o których wcześniej byś nie pomyślał.

2. Skup się na detalach swojego produktu. Informuj w swoich tekstach, jak co działa, jak z tego korzystać i jakie profity przyniesie to twoim klientom. Forma artykułu, bloga albo ciekawie napisanej zakładki na stronie, daje ci szerokie pole do pokazania konsumentom, dlaczego warto korzystać z twoich usług.

3. Pochwal się wynikami działalności swojej firmy. Możesz opisać jakie korzyści daje twój produkt/usługa na konkretnych przykładach, albo stworzyć miejsce w witrynie, w którym umieścisz rekomendacje od zadowolonych klientów.

4. Pamiętaj o lokalizacji. Wspomnij o regionach, w których korzysta się z twoich produktów i usług.

5. Jeśli twoja firma funkcjonuje już kilka lat, pamiętaj o przedstawieniu swojej historii. Warto umieścić tam ciekawe informacje, o których mało kto wie, a także pokazać jak twoje produkty się zmieniały i były wykorzystywane na przestrzeni lat. 

Przejdź do góry strony