Poznaj 3 nowoczesne sposoby na skuteczną reklamę w internecie

Utworzono: 15-03-2016

Marketing internetowy przeżywa swój rozkwit. Kto nie korzysta z jego dobrodziejstw, ten traci. Choć reklamy na stronach www często są określane mianem irytujących, odpowiednio przeprowadzone kampanie przynoszą korzystne rezultaty. Ponad połowa internautów przyznaje, że często robi zakupy online. Jakie kanały w sieci generują większą sprzedaż? Z których rodzajów marketingu internetowego warto korzystać? Poznaj alternatywne sposoby na skuteczną reklamę.

1. Remarketing – czyli reklamy, które „śledzą” działania użytkownika w internecie. To stosunkowo świeża metoda, dzięki której możemy przypominać o swojej ofercie osobom, które już odwiedziły naszą stronę. Reklama w remarketingu zostaje „przypisana” do ich przeglądarek, dzięki czemu komunikat będzie wyświetlany na dowolnej stronie internetowej posiadającej wtyczkę reklamową. W ten sposób możemy przypominać o swojej ofercie osobom, które już kiedyś odwiedziły naszą stronę, albo np.: 1) wybrać opcję reklamy dedykowanej dla mieszkańców konkretnego miasta, 2) powiadamiać o najnowszych promocjach, 3) wyświetlać propozycje innych produktów po zakończeniu transakcji zakupu (np. że po zakupieniu kremu, warto dokupić peeling do twarzy itd.). Najbardziej popularną platformą remarketingu jest GoogleAdWords.

2. Linki sponsorowane – czyli umieszczanie informacji o naszej stronie internetowej na pierwszych miejscach w wyszukiwarce internetowej. Ten typ promowania firmy jest stosunkowo tani, ponieważ płacimy tylko za liczbę kliknięć w link naszej witryny, a zarazem dosyć skuteczny, gdyż większość użytkowników nie postrzega linków sponsorowanych jako reklam.

3. Social Media – czyli tworzenie i prowadzenie profilu na portalach społecznościowych: Twitterze, Facebooku, Instagramie, itd. Oczywiście w Polsce największą popularnością cieszy się Facebook, który umożliwia bezpośredni kontakt z klientem, a także dotarcie do potencjalnych klientów dzięki promowanym postom. Więcej o zaletach firmowego fanpage’a poczytasz tutaj: klik.

Przejdź do góry strony