Pozycjonowanie to nie wszystko. Podpowiadamy, jak zwiększyć ruch na stronie www

Utworzono: 26-06-2016

Metody zwiększania oglądalności stron internetowych zmieniają się wraz z upływem czasu. Pozycjonowanie jest ważne, jednak nie daje gwarancji, że nasza strona pojawi się wysoko w wynikach wyszukiwania. Najczęściej stosowanym sposobem promowania witryn jest oczywiście udostępnianie ich w mediach społecznościowych. Jednak Facebook i Twitter to nie wszystko! Istnieje jeszcze kilka innych sposobów, które warto wypróbować.

  • E-mailing. Jeśli posiadasz bazę adresów e-mail, pochodzących np. od osób, które zapisały się na Twój Newsletter, możesz przesyłać im e-mailing z reklamą strony. To jeden z najszybszych i najczęściej stosowanych chwytów (głównie w sklepach internetowych). Jeśli nie posiadasz takiej bazy, masz możliwość zakupienia listy adresów e-mail od innych firm. Pozyskasz je np. z Onetu, Panoramy Firm, Wirtualnej Polski.
  • Google AdWords. Czyli uruchomienie kampanii linków sponsorowanych. Cena takiej kampanii zależy od branży w której działasz, jednak możesz z góry określić ile chcesz wydać w danym okresie. AdWords powoduje, że na Twoją stronę trafiają wartościowi użytkownicy, a ruch na stronie szybko się zwiększa.
  • Internetowe katalogi. W sieci znajdziemy wiele katalogów stron, które budują „bazę” firm, dzieląc je na kategorie i branże. Dzięki temu, ktoś poszukujący informacji na temat Twojej dziedziny, ma większą szansę trafić właśnie do Ciebie. Należy jednak rozważnie wybierać katalogi, zapisując się do takich, które mają dość wysoką pozycję w rankingu Google.
  • Artykuł sponsorowany. Wiele blogów i portali oferuje odpłatne udostępnianie artykułów, które zawierają linki odsyłające do reklamodawcy. Choć cena takiej usługi zwykle jest dość wysoka, to powoduje pojawianie się wartościowych użytkowników. Tego typu artykuł sponsorowany możesz napisać samodzielnie, albo zlecić stworzenie tekstu serwisowi. 

Przejdź do góry strony