Wypromuj mały, lokalny biznes w prosty i bezpłatny sposób

Utworzono: 22-01-2018

Reklama małej firmy powinna znaleźć się nie tylko w przestrzeni publicznej w postaci ulotek, plakatów czy banerów, ale również w Internecie. Zwłaszcza w biznesie, który nastawiony jest na turystów i osoby z konkretnego miasta oraz okolicznych miejscowości, wizytówka w Google Maps staje się pozycją obowiązkową.

Narzędzie "wizytówka" w Google Maps jest bezpłatne, łatwe w obsłudze i – co najważniejsze – naprawdę skuteczne. Pozwala na promowanie firmy w lokalnej społeczności. Dociera do osób, które są faktycznie zainteresowane skorzystaniem z konkretnych usług lub zakupem produktów dostępnych w wybranej lokalizacji. Google Maps będzie idealne dla właścicieli małych i średnich biznesów, którzy są silnie związani z lokalnym rynkiem, czyli np. restauracji, sklepów, mechaników, salonów fryzjerskich i kosmetycznych, „złotych rączek”, hoteli, firm sprzątających, czy masażystów.

Informacje o Twojej firmie dostępne w jednym miejscu

Umieszczając swoją wizytówkę w mapkach Google, wiele zyskujesz: potencjalny klient za pomocą jednego kliknięcia pozna adres Twojej firmy, wskazówki dojazdu, godziny otwarcia i numer telefonu. Jeżeli nie jest pewien, jak dotrzeć do danej lokalizacji, może sprawdzić, co znajduje się w jej pobliżu za pomocą Google Street View. Pod wizytówką będą pojawiać się również opinie i oceny Twoich dotychczasowych klientów, które pełnią funkcję skutecznej reklamy. Oprócz tego możesz dodać opcję odbycia wirtualnego spaceru po siedzibie swojej firmy czy lokalu.

Dostarczenie potencjalnemu klientowi tych wszystkich istotnych informacji zwiększa szanse na to, że zdecyduje się na odwiedzenie danego miejsca. Dzięki ulepszeniom Google w zakresie lokalnych wyników wyszukiwania możesz dotrzeć ze swoją ofertą również do osób znajdujących się w okolicy siedziby firmy przejazdem lub w celach turystycznych. Nie ma wątpliwości, że Google Maps to narzędzie idealnie dostosowane do potrzeb małych i średnich firm, ponieważ w jego przypadku nie liczą się duże zasoby finansowe i wielkość marki, tylko odległość firmy od potencjalnego klienta.

Więcej na temat promowania lokalnego biznesu w sieci pisaliśmy tutaj: Marketing internetowy w małej firmie. Tanie i bezpłatne narzędzia reklamowe

Przejdź do góry strony