Strony internetowe

Środa, 20 listopada 2019

Pliki cookies niosą pewne korzyści zarówno dla samych użytkowników, jak i właścicieli stron internetowych. W przypadku osób odwiedzających witrynę umożliwiają chociażby wyświetlanie personalizowanych treści i reklam, dostosowanych do ich preferencji i zainteresowań. Za to administratorzy stron mogą obserwować m.in. to, w jaki sposób użytkownicy korzystają z serwisu oraz co wzbudza ich największe zainteresowanie. Jednak istnieją pewne zasady i przepisy prawne, które odgórnie regulują kwestię używania cookies. Dowiedz się, jak ich przestrzegać!

Poniedziałek, 4 listopada 2019

Zdarza się, że ktoś napisze negatywną opinię na Google Maps, która obniża ocenę firmy i szkodzi jej wizerunkowi. Bywa, że ocena jest obraźliwa, niesłuszna, lub pisana przez byłego pracownika czy zazdrosną konkurencję. Na szczęście istnieje kilka prostych sposobów, dzięki którym pozbędziesz się złego komentarza. Jednocześnie pamiętaj, że czasem po prostu nie powinieneś tego robić…

Wtorek, 22 października 2019

Reklamy na Facebooku mogą przysłużyć się zarówno do promowania firm, produktów oraz osób, jak i do zdobycia nowych obserwatorów. Jednak zanim do tego dojdzie, każdy post musi przejść przez proces szczegółowej weryfikacji. W razie wystąpienia niezgodności z regulaminem, portal nie zrealizuje usługi. Rodzaje treści, które ogranicza Facebook, dla wielu osób mogą być dość zaskakujące…

Środa, 9 października 2019

Facebook nieustannie przekonuje do odpłatnego promowania postów. Działania portalu są w tej kwestii na tyle intensywne, że może się wydawać, iż nie ma innego sposobu na dotarcie do większego grona obserwatorów. Na szczęście jest nieco inaczej. Prezentujemy 3 bezpłatne metody na zwiększenie aktywności na fanpage’u.

Niedziela, 15 września 2019

„O nas” to jedna z najważniejszych zakładek na firmowej stronie internetowej. Dlatego nie może być nudna, powtarzalna, czy źle napisana. Powinna zachęcać do dalszej eksploracji strony. Musi przedstawiać cały zestaw korzyści, które oferujesz swojemu klientowi. 

Sobota, 7 września 2019

Twitter jest platformą społecznościową, która daje możliwość publikowania krótkich, chwytliwych postów. Cała idea portalu opiera się na dodawaniu zwięzłych informacji i opinii, które mogą być lubiane, komentowane, lub przekazywane dalej przez innych użytkowników. Chociaż Twitter w Polsce cieszy się mniejszą popularnością niż Facebook czy Instagram, to w przypadku niektórych firm może być skuteczną drogą do wypromowania marki.

Piątek, 23 sierpnia 2019

Utworzenie strony internetowej to tylko pierwszy krok, który podejmujemy, aby zaistnieć w sieci. Tak naprawdę decydującą rolę odegrają nasze dalsze działania, których celem jest przyciągnięcie jak największej liczby użytkowników - potencjalnych klientów. Dowiedz się, jak pozycjonować stronę w Google skutecznie i samodzielnie.

Wtorek, 6 sierpnia 2019

Internet to narzędzie, które dostarcza nie tylko rozrywki, informacji i wiedzy. Dobrze wykorzystany, może przysłużyć się również do realizacji pewnych wyższych celów. Jednym z nich są zbiórki pieniędzy na cele charytatywne. Dzięki powszechnemu dostępowi do sieci, zgromadzenie potrzebnej kwoty staje się zdecydowanie łatwiejsze.

Poniedziałek, 15 lipca 2019

Personalizacja reklam ma być korzysta dla samych użytkowników. Chodzi przede wszystkim o to, aby wyświetlane treści miały związek właśnie z nimi: ich zainteresowaniami, preferencjami i ogólną aktywnością w Internecie. W ten sposób zwiększa się też szansa na to, że reklama przyciągnie uwagę osób z konkretnej grupy docelowej. Dlatego personalizacja jest mechanizmem przydatnym dla obu stron – zarówno dla odbiorców, jak i reklamodawców.

Piątek, 5 lipca 2019

Wbrew pozorom, poprawne pisanie e-maili nie jest łatwą sztuką. Wciąż popełniamy masę błędów w ramach komunikacji elektronicznej. Dlatego, zanim wyślesz kolejną wiadomość do potencjalnego pracodawcy, profesora, kontrahenta, czy usługobiorcy, zapoznaj się z pięcioma ważnymi wskazówkami.

Przejdź do góry strony