MARKETING w BRANŻY PERSONAL BRAND
Solidne strony i aplikacje internetowe zaprojektowane, by zdobywać jeszcze większe zaufanie i zainteresowanie odbiorców.
To nie jest gotowy szablon. To unikalna strona, szyta na miarę Twojej osobowości i twórczości. Taka, która podkreśla Twój styl, ułatwia zdobywanie zleceń i zostaje w pamięci.
Potrzebujesz pomocy z tekstami, strategią albo strukturą strony? Daj znać — stworzymy coś wyjątkowego.
Emil Miszk
Emil Miszk: młody, niezależny kreatywny i niezwykle utalentowany muzyk jazzowy mówi o sobie: "Swoim działaniem udowadniam, że można i warto robić autorskie i oryginalne rzeczy, niezależnie od skali. Celowo wykraczam poza utarte kanony w tworzeniu, jak i postrzeganiu muzyki. Chcę trafiać do ludzi, którym brakuje wiary w siebie i odwagi. Chcę ich poruszać i inspirować."
Projekt. Jak to mówią — jaki pan, taki kram — dlatego nie mieliśmy innego wyjścia, jak dopasować wizerunek strony internetowej do jej właściciela. I choć Emil Miszk jest świetnym improwizatorem, nasza praca nie miała w sobie nic z improwizacji — to rzetelnie wykonane zgodnie z wcześniej zamierzonym planem dzieło. Unikalny, artystyczny design odzwierciedla styl i osobowość artysty, bazując na estetyce jazzowej – elegancja, subtelne animacje, vintage’owe akcenty i nowoczesna minimalistyczna forma. Strona zawiera szczegółowe profesjonalne portfolio z albumami autorskimi oraz produkcjami, do których artysta był zaproszony jako muzyk sesyjny. Każdą z płyt można odsłuchać dzięki integracji z serwisami streamingowymi (Spotify, Bandcamp). Interaktywny formularz daje możliwość szybkiego nawiązania kontaktu i możliwość współpracy, do czego muzyk szczególnie zachęca. Strona jest w pełni responsywna, a optymalizacja szybkości wczytywania zawartości zapewnia płynne działanie strony.
Zobacz onlineWojciech Tracichleb
Wojciech Tracichleb. Prywatnie mąż i ojciec dwóch chłopców. Zawodowo od 2013 roku zajmuje się tematyką budownictwa jednorodzinnego. Zna ten proces z każdej możliwej perspektywy. Od wielu lat prowadzi firmę budowlaną 4izby.pl i jako generalny wykonawca buduje domy dla swoich klientów. Autor książki „OD MARZENIA DO WPROWADZENIA”, w której przeprowadza czytelników przez proces budowy wymarzonego domu w sposób niezwykle prosty i pozwalający uniknąć kosztownych błędów.
Projekt — nowoczesny, spersonalizowany i funkcjonalny, dopasowany do charakteru marki i tematyki, stworzony dla eksperta z branży budownictwa jednorodzinnego, autora książki w formie przewodnika. Strona posiada profesjonalny wizerunek, ekspercką wiedzę i osobisty przekaz. Sekcje "O mnie" i "Książka" przedstawiają drogę, misję oraz historię powstania publikacji. Dodatkowo zawarty jest opis książki wraz z recenzjami czytelników oraz prezentacje sylwetek osób, które przyczyniły się do powstania przewodnika (na marginesie — jedną z tych osób jest Mirosław Marmaj — szef MiroArt, który debiutował jako autor projektu graficznego okładki książki).
Witryna posiada regularnie aktualizowany blog z treściami z zakresu budowy, projektowania, zarządzania inwestycją i praktycznych porad dla inwestorów indywidualnych. Integracja z mediami społecznościowymi — przyciski i kanały powiązane z profilem na Facebooku, Instagramie, LinkedIn. Formularz zapisu na newsletter z checkboxami zgodnymi z RODO oraz zintegrowanym regulaminem i polityką prywatności. Przejrzyste dokumenty prawne zgodne z obowiązującymi przepisami, oraz moduł CookieYes do zarządzania zgodami użytkowników na pliki cookie.