Strony internetowe

Firma przyjazna dla wyszukiwarki, czyli jak zwiększyć liczbę wejść na stronę

Środa, 9 marca 2016

Kluczową kwestią w funkcjonowaniu firmyw sieci jest fakt, czy jej oferta dotrze do potencjalnego klienta. Aby tak się stało, trzeba zadbać, żeby nasza strona pojawiała się w wynikach wyszukiwania jak najwyżej. 

O czym pisać na firmowym blogu? 5 rodzajów najchętniej czytanych tekstów

Środa, 2 marca 2016

Jednym ze skuteczniejszych sposobów na generowanie ruchu na stronie jest prowadzenie firmowego bloga. Wciąż jednak wiele firm rezygnuje z tej formy, nie wiedząc, o czym właściwie pisać. Przedstawiamy kilka rodzajów postów na blogu, które internauci lubią czytać! 


Opinie a wiarygodność twojej firmy

Wtorek, 23 lutego 2016

Internet ma swoje plusy i minusy. Z jednej strony umożliwia dotarcie do klienta różnymi drogami, z drugiej „w sieci nic nie ginie”, więc wszelkie informacje – zarówno te pozytywne, jak i negatywne – można bardzo łatwo zdobyć. Jakie znaczenie ma to dla twojej firmy? Oczywiście ogromne. 

Jak dotrzeć do fanów? Kilka słów o zasięgach na Facebooku

Wtorek, 16 lutego 2016

Facebook to narzędzie, które od pewnego czasu skutecznie utrudnia dotarcie do fanów. Polega to na tym, że mimo dodawania postów na stronę, często nie są one widoczne dla lubiących ją osób. Czy można temu jakoś zaradzić?


Cztery oznaki, że czas na zmianę strony www

Środa, 10 lutego 2016

Według badań Uniwersytetu Stanforda, 75% użytkowników ocenia wiarygodność firmy na podstawie jej strony internetowej. Mimo to, w sieci wciąż można znaleźć witryny, które bardziej odstraszają, niż zachęcają odbiorcę. Jako że strona www to „druga siedziba” twojej firmy, nie wypada, aby była zaniedbana i niefunkcjonalna. 

Trendy wśród internautów, które warto wykorzystać

Poniedziałek, 1 lutego 2016

Z biegiem czasu pojawiają się coraz to nowsze, zaawansowane technologicznie nowinki, które w mniejszym lub większym stopniu wpływają na ludzkie życie. Warto trzymać rękę na pulsie i wiedzieć, które z nich wykorzystać w celach marketingowych. Dzisiaj przedstawiamy 4 charakterystyczne trendy zauważalne wśród użytkowników internetu. 


Jak prowadzić firmowy fanpage? Poznaj 4 najczęstsze błędy

Środa, 27 stycznia 2016

Facebook wciąż jest bardziej narzędziem rozrywki, jednak istnieją możliwości, aby „połączyć przyjemne z pożytecznym”. Czego unikać przy prowadzeniu firmowej strony na Facebooku?


Jak prowadzić sklep internetowy?

Środa, 20 stycznia 2016

Dziś przedstawiamy kilka przydatnych wskazówek na temat tego, jak powinien wyglądać podstawowy marketing w sklepie internetowym.

Dla kogo BIP?

Poniedziałek, 11 stycznia 2016

BIP to spore ułatwienie dla każdego z nas, ponieważ umożliwia bezpłatny i powszechny dostęp do potrzebnych informacji. Jednak nie każda strona spełnia rolę BIP.

Strony internetowe, które odnoszą sukces

Wtorek, 5 stycznia 2016

Kto nie ma strony internetowej, ten traci. Do tego, że Internet jest najczęściej wykorzystywanym źródłem informacji nie trzeba nikogo przekonywać. Konkurencja nie śpi, zaś z ekonomicznego punktu widzenia nieobecność w sieci oznacza wielkie straty.

Przejdź do góry strony