Strony internetowe

Wtorek, 24 maja 2016

Możliwe, że twoja strona internetowa odstraszyła już niejednego klienta, dlatego warto sprawdzić, czy nie popełniasz jednego z podstawowych błędów. 


Środa, 18 maja 2016

Większość z nich można bez problemu usunąć, część będzie wymagać więcej wysiłku. Jak to zrobić?

Środa, 11 maja 2016

Z prawem autorskim nie ma żartów, również jeśli chodzi o obrazy i treści znajdowane w Internecie. W takiej sytuacji mamy dwa wyjścia.  

Środa, 4 maja 2016

Chyba każdy słyszał powiedzenie, że mózg działa jak mięsień: nietrenowany – słabnie. Naukowcy udowodnili, że postęp może niemal zrujnować nasz intelekt!

Czwartek, 28 kwietnia 2016

Próbujesz skupić się na swojej pracy, siedzisz przed komputerem lub notatkami, a w głowie nagle rodzi się myśl, żeby zrobić coś innego. Znasz ten stan? Istnieje wiele „przeszkadzaczy”, które skutecznie zaburzają koncentrację. 

Poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Zarówno w przypadku sklepów internetowych, jak i firmowych stron, największe znaczenie ma pierwsze wrażenie. W jaki sposób stworzyć i prowadzić witrynę tak, aby trafiła ona w gusta współczesnych e-konsumentów?

Środa, 13 kwietnia 2016

Teksty, które umieszczamy na swojej stronie internetowej, blogu, biuletynach i artykułach, mogą przynieść nam zarówno dużo pożytku, jak i szkody. Przedstawiamy kilka pomysłów na uczynienie swoich treści bardziej wartościowymi, ciekawymi, a tym samym lepiej widocznymi w wynikach wyszukiwania.


Wtorek, 5 kwietnia 2016

Jednym ze skutków udzielania się w Internecie jest fakt, że poddajemy się ocenie pozostałych (często anonimowych) użytkowników. Ma to znaczenie zwłaszcza w przypadku firm, które posiadając strony internetowe i fanpage muszą liczyć się z tym, że czasem – poza dobrymi opiniami – mogą pojawić się na nich również te mniej pochlebne. 


Czwartek, 31 marca 2016

Oto kilka praktycznych porad dla osób korzystających z usług agencji reklamowych na temat tego, co warto przygotować, aby osiągnąć zamierzony efekt.

 

Środa, 23 marca 2016

Tożsamość firmy jest definiowana głównie przez jej wizerunek. Można wyróżnić wiele elementów, które wpływają na to, jak odbierze nas potencjalny klient. W kilku zdaniach przypominamy, co sprawia, że niektóre marki są popularniejsze od drugich!


Przejdź do góry strony