Strony internetowe

Wtorek, 5 kwietnia 2016

Jednym ze skutków udzielania się w Internecie jest fakt, że poddajemy się ocenie pozostałych (często anonimowych) użytkowników. Ma to znaczenie zwłaszcza w przypadku firm, które posiadając strony internetowe i fanpage muszą liczyć się z tym, że czasem – poza dobrymi opiniami – mogą pojawić się na nich również te mniej pochlebne. 


Czwartek, 31 marca 2016

Oto kilka praktycznych porad dla osób korzystających z usług agencji reklamowych na temat tego, co warto przygotować, aby osiągnąć zamierzony efekt.

 

Środa, 23 marca 2016

Tożsamość firmy jest definiowana głównie przez jej wizerunek. Można wyróżnić wiele elementów, które wpływają na to, jak odbierze nas potencjalny klient. W kilku zdaniach przypominamy, co sprawia, że niektóre marki są popularniejsze od drugich!


Wtorek, 15 marca 2016

Choć reklamy na stronach www często są określane mianem irytujących, odpowiednio przeprowadzone kampanie przynoszą korzystne rezultaty. Ponad połowa internautów przyznaje, że często robi zakupy online. Sprawdź, jak to wykorzystać i poznaj alternatywne sposoby na skuteczną reklamę.

Środa, 9 marca 2016

Kluczową kwestią w funkcjonowaniu firmyw sieci jest fakt, czy jej oferta dotrze do potencjalnego klienta. Aby tak się stało, trzeba zadbać, żeby nasza strona pojawiała się w wynikach wyszukiwania jak najwyżej. 

Środa, 2 marca 2016

Jednym ze skuteczniejszych sposobów na generowanie ruchu na stronie jest prowadzenie firmowego bloga. Wciąż jednak wiele firm rezygnuje z tej formy, nie wiedząc, o czym właściwie pisać. Przedstawiamy kilka rodzajów postów na blogu, które internauci lubią czytać! 


Wtorek, 23 lutego 2016

Internet ma swoje plusy i minusy. Z jednej strony umożliwia dotarcie do klienta różnymi drogami, z drugiej „w sieci nic nie ginie”, więc wszelkie informacje – zarówno te pozytywne, jak i negatywne – można bardzo łatwo zdobyć. Jakie znaczenie ma to dla twojej firmy? Oczywiście ogromne. 

Wtorek, 16 lutego 2016

Facebook to narzędzie, które od pewnego czasu skutecznie utrudnia dotarcie do fanów. Polega to na tym, że mimo dodawania postów na stronę, często nie są one widoczne dla lubiących ją osób. Czy można temu jakoś zaradzić?


Środa, 10 lutego 2016

Według badań Uniwersytetu Stanforda, 75% użytkowników ocenia wiarygodność firmy na podstawie jej strony internetowej. Mimo to, w sieci wciąż można znaleźć witryny, które bardziej odstraszają, niż zachęcają odbiorcę. Jako że strona www to „druga siedziba” twojej firmy, nie wypada, aby była zaniedbana i niefunkcjonalna. 

Poniedziałek, 1 lutego 2016

Z biegiem czasu pojawiają się coraz to nowsze, zaawansowane technologicznie nowinki, które w mniejszym lub większym stopniu wpływają na ludzkie życie. Warto trzymać rękę na pulsie i wiedzieć, które z nich wykorzystać w celach marketingowych. Dzisiaj przedstawiamy 4 charakterystyczne trendy zauważalne wśród użytkowników internetu. 


Przejdź do góry strony