Strony internetowe

Poniedziałek, 6 marca 2017

Jest tak samo ważna jak nazwa firmy, logo i jej strona internetowa. Jak napisać ofertę tak dobrą, żeby sprzedawała za Ciebie? Przedstawiamy 5 cennych wskazówek.  

Wtorek, 21 lutego 2017

Chcesz zmontować filmik z wakacji, imprezy, albo założyć własny kanał na YouTube? Oto kilka darmowych programów, które możesz wykorzystać!

Poniedziałek, 6 lutego 2017

Każdy z porannych rytuałów ludzi sukcesu ma jakieś elementy wspólne, na podstawie których można wysnuć pewne wnioski. Jak rozpocząć dzień, aby być maksymalnie produktywnym i jednocześnie nie zwariować?

Środa, 18 stycznia 2017

W każdym biznesie nadejdzie moment, w którym stare sposoby przestaną się sprawdzać. W takiej sytuacji trzeba reagować natychmiast: im szybciej zaczniesz działać, tym mniej klientów stracisz.

Wtorek, 3 stycznia 2017

Jakie reklamy szczególnie irytują Polaków? Według badań CBOS z 2011 roku aż 86% z nas nie lubi reklam. Tylko nieliczni mają do nich stosunek obojętny. Na przestrzeni lat znacząco rozwinęła się reklama internetowa, która również posiada swoje „mroczne strony”.

Czwartek, 22 grudnia 2016

Lista mailingowa to po prostu narzędzie, które pomaga komunikować się z większą grupą odbiorców na raz. Na jednej liście możemy zebrać do 200 kontaktów, dzięki czemu nie musimy wysyłać każdej wiadomości oddzielnie. 

Poniedziałek, 5 grudnia 2016

Dzięki Big Data wypromowała się Lady Gaga, a eks-prezydent Obama wygrał wybory. Nie tylko duże marki i nazwiska mogą na tym skorzystać – również mały biznes znajdzie tutaj coś dla siebie.

Wtorek, 22 listopada 2016

Oto cztery istotne fakty, które pomogą w wyborze właściwych słów kluczowych na stronę i sprawią, że zaczną trafiać na nią klienci z grupy docelowej Twojej firmy.

Środa, 16 listopada 2016

Dobry opis produktu to klucz do zwiększenia sprzedaży online bez ponoszenia dodatkowych kosztów, dlatego warto poświęcić czas, aby przygotowując produkt do sprzedaży zrobić to jak najlepiej.

Czwartek, 3 listopada 2016

To rosnąca w popularność i pełna możliwości platforma, która tworzy nowe szanse dla rozwoju Twojego biznesu. Podpowiadamy, jak można wykorzystać ją do promowania swojej marki w sieci.

 

Przejdź do góry strony