Strony internetowe

Środa, 26 października 2016

Posiadając firmę, ważne jest nie tylko umiejętne zareklamowanie swoich usług, odpowiednie ich wykonanie, ale także przestrzeganie pewnych zasad, które sprawią, że klient zechce do nas powrócić.  

Wtorek, 18 października 2016

Rynek narzędzi graficznych oferuje również opcje dla osób kompletnie niezwiązanych z tematem: programy bezpłatne oraz takie, które nie musisz nawet instalować na komputerze. Dziś proponujemy Ci kilka z nich, które pozwolą szybko i bezpłatnie sposób stworzyć potrzebny projekt.

 

Środa, 12 października 2016

Zalet mailingu jest wiele: to reklama bezpośrednia, niewymagająca ponoszenia kosztów finansowych, a także pozwalająca szybkie poinformowanie klienta o nowych usługach, promocjach czy zmianach. Mimo to, niektórzy uważają go za narzędzie promocyjne „gorszej kategorii”. Jak jest naprawdę?

 

Sobota, 1 października 2016

W dzisiejszym poradniku omawiamy typy tekstów, które Google „lubi najbardziej” oraz zasady, jakich należy przestrzegać w trakcie tworzenia treści. 

Wtorek, 27 września 2016

Przechowywanie danych w chmurze staje się coraz bardziej popularne. Analitycy przewidują, że ten trend urośnie w siłę w ciągu najbliższych lat. Na co trzeba uważać i kiedy warto zacząć korzystać z chmury?

Środa, 21 września 2016

Jak promować biznes w mediach społecznościowych i jakich błędów bezwzględnie się wystrzegać? 

Środa, 14 września 2016

Menedżer firmy to jedno z narzędzi Facebooka, które przyda się osobom prowadzącym firmowe fanpage lub kilka kont reklamowych, stron i aplikacji na raz. Jest całkowicie darmowy i pozwala trzymać wszystko w jednym miejscu. 

Środa, 7 września 2016

Oto kilka przydatnych aplikacji, które warto zainstalować przed wyjazdem.

Wtorek, 30 sierpnia 2016

Które kanały generują najwyższą sprzedaż i skąd bierze się ich efektywność? W co naprawdę warto zainwestować, a czego lepiej nie robić? Podpowiadamy w dzisiejszym artykule. 

Poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Instagram – nietypowa aplikacja społecznościowa, która ma nawet kilkanaście razy większe wskaźniki zaangażowania niż Facebook. 

Przejdź do góry strony