Strony internetowe

Poniedziałek, 24 kwietnia 2017

W sprzedaży przez Internet nie tylko cena ma znaczenie. To, jak opiszesz swój produkt, ma ogromny wpływ na potencjalnego klienta.

Wtorek, 4 kwietnia 2017

Niezależnie od tego, czy eksplorujesz swoje okolice, czy nieznane, odległe tereny, możesz wykorzystać kilka sprytnych aplikacji, które pomogą Ci w dotarciu do celu.

Poniedziałek, 20 marca 2017

Serwis Market Snapshot co jakiś czas publikuje kwartalne dane dotyczące użytkowników Facebooka w Polsce. Możemy znaleźć tam kilka przydatnych (zwłaszcza z punktu widzenia firmy) informacji.

Poniedziałek, 6 marca 2017

Jest tak samo ważna jak nazwa firmy, logo i jej strona internetowa. Jak napisać ofertę tak dobrą, żeby sprzedawała za Ciebie? Przedstawiamy 5 cennych wskazówek.  

Wtorek, 21 lutego 2017

Chcesz zmontować filmik z wakacji, imprezy, albo założyć własny kanał na YouTube? Oto kilka darmowych programów, które możesz wykorzystać!

Poniedziałek, 6 lutego 2017

Każdy z porannych rytuałów ludzi sukcesu ma jakieś elementy wspólne, na podstawie których można wysnuć pewne wnioski. Jak rozpocząć dzień, aby być maksymalnie produktywnym i jednocześnie nie zwariować?

Środa, 18 stycznia 2017

W każdym biznesie nadejdzie moment, w którym stare sposoby przestaną się sprawdzać. W takiej sytuacji trzeba reagować natychmiast: im szybciej zaczniesz działać, tym mniej klientów stracisz.

Wtorek, 3 stycznia 2017

Jakie reklamy szczególnie irytują Polaków? Według badań CBOS z 2011 roku aż 86% z nas nie lubi reklam. Tylko nieliczni mają do nich stosunek obojętny. Na przestrzeni lat znacząco rozwinęła się reklama internetowa, która również posiada swoje „mroczne strony”.

Czwartek, 22 grudnia 2016

Lista mailingowa to po prostu narzędzie, które pomaga komunikować się z większą grupą odbiorców na raz. Na jednej liście możemy zebrać do 200 kontaktów, dzięki czemu nie musimy wysyłać każdej wiadomości oddzielnie. 

Poniedziałek, 5 grudnia 2016

Dzięki Big Data wypromowała się Lady Gaga, a eks-prezydent Obama wygrał wybory. Nie tylko duże marki i nazwiska mogą na tym skorzystać – również mały biznes znajdzie tutaj coś dla siebie.

Przejdź do góry strony