Strony internetowe miast i gmin

Oferta na zaprojektowanie, wdrożenie i uruchomienie strony internetowej starostwa, miasta, gminy wraz z przeniesieniem danych.

Proponujemy wdrożenie profesjonalnej, dostosowanej do prawidłowego wyświetlania się na różnych przeglądarkach i urządzeniach z ułatwieniami dla niepełnosprawnych strony internetowej bez limitów stron, zdjęć, załączników i użytkowników. Zaprojektowanie szaty graficznej wg. oczekiwań. Łatwy i intuicyjny, o dużych możliwościach system zarządzania treścią stron internetowych – MiroCMS.

Projektowana strona internetowa byłaby zgodna ze standardami organizacji W3C, oraz dostępności WCAG 2.1. Indywidualna, dostosowana do wymogów warstwa graficzna strony prawidłowo wyświetlałaby się we współczesnych przeglądarkach internetowych oraz na urządzeniach mobilnych jak tablety, smartfony a nawet TV.

Proponowane funkcjonalności:

Strony. Moduł pozwalający na swobodne sterowanie treścią stron. Zawiera informacje o dacie utworzenia, modyfikacji, autorze i adresie URL, temacie strony, dacie i godzinie określającej czas np. aktualności. Strony mają bogaty w funkcje edytor tekstu przypominający w działaniu program MS Word umożliwiający między innymi na osadzanie w treści filmów MP4, filmów YouTube, map Google, tabel, animacji Flash (szczegółowe funkcje edytora tekstu).

Ponadto do każdej strony możemy wczytać zdjęcia (możliwe do wyboru różne ułożenie zdjęć względem tekstu) i załączniki (pliki najpopularniejszych formatów, które będą publikowane w formie listy z odpowiednimi ikonami, nazwą i wielkością pliku). Istnieje możliwość wczytania wielu plików jednocześnie i późniejsze łatwe ich sortowanie, a także nadawanie im opisów.

Zakładka ustawienia pozwala na włączenie i wyłączenie widoczności strony, ustawienie dowolnej strony jako startowej, nadanie znaczników SEO (title, description, keyword), zablokowanie wyświetlania w menu.

Menu. Zmiana kolejności/przenoszenie stron i podstron metodą „przeciągnij i puść” (zmiana kolejności strony w menu, zmiana kolejności podstrony względem innych podstron należących do tej samej strony, przenoszenie podstron między stronami, przenoszenie strony z uwzględnieniem poziomów zagłębienia podstron, blokada zmiany kolejności/przenoszenia w przypadku, gdy chcemy przenieść stronę/podstronę w nieprawidłową lokalizację, dodawanie stron i podstron, zwijanie  i rozwijanie stron posiadających podstrony, oznaczenie strony nie posiadającej podstron, oznaczenie strony zawierającej podstrony).

Banery, reklamy śródtekstowe, reklamy boczne, reklamy w stopce, komunikaty. Opcje sterowane z poziomu panelu administracyjnego. Możliwość wczytania pliku graficznego, który będzie wyświetlany jako baner/reklama (automatyczne dostosowanie przez MiroCMS rozmiaru obrazka). Możliwość sterowania kolejnością, tekstami, które mają się wyświetlać na banerze/reklamie, włączanie bądź wyłączanie banera/reklamy.

Kalendarz imprez. System będzie umożliwiał samodzielne wprowadzanie wydarzeń wraz z tytułem, tekstem zajawki, datą wydarzenia oraz treścią ze zdjęciami i plikami załączników. Całość będzie prezentowana w atrakcyjnej i intuicyjnej formie kalendarza.

Galerie. Zaznaczenie opcji galerie spowoduje wyświetlanie podstron tego działu w przyjazny i atrakcyjny graficznie układ - listę prezentującą tytuł, zdjęcie domyślne i krótki tekst wstępu dla każdej galerii. Kliknięcie w konkretną galerię spowoduje prezentację zdjęć oraz możliwość ich powiększenia i przeglądania kolejnych zdjęć powiększonych. Dodawanie zdjęć do galerii jest intuicyjne, wystarczy wskazać zdjęcie lub grupę wielu zdjęć i uruchomić wczytywanie. Zdjęcia automatycznie się zmniejszają, generują miniaturki, kompresują i wyostrzają szczegóły. Całość dzieje się automatycznie bez potrzeby wykonywania dodatkowych czynności. Wczytane zdjęcia łatwo sortować na zasadzie „przeciągnij i puść”. Ponadto każde zdjęcie może mieć indywidualny opis, a także może być edytowane w bogatym w funkcje edytorze graficznym.

Formularze kontaktowe. Formularze kontaktowe będą zsynchronizowane z pocztą mail. Formularz będzie zawierał pola, które pozwolą na identyfikację nadawcy np. imię, nazwisko, mail, telefon oraz wprowadzenie lub wybranie tematu z listy, a także tekstu wiadomości. Ponadto formularz będzie zabezpieczony kodem tzw. captcha który trzeba będzie przepisać przed wysłaniem wiadomości – zabezpieczenie antyspamowe. Wszystkie pola są przed wysłaniem sprawdzane pod względem poprawności tzw. walidacja.

Możliwość zamiany kolorystyki + żałoba. Administrator strony będzie mógł w dowolnym czasie zmieniać kolorystykę strony z wcześniej ustalonych schematów. Możliwe będzie uaktywnienie również opcji „żałoby” pozwalającej na zastosowanie szaty graficznej i zdjęć w skali szarości.

Generowanie PDF z treścią strony. Każdą stronę będzie można opublikować do formatu PDF. Zapis do tego formatu będzie umożliwiał drukowanie, powielanie, zapis treści strony.

Wersje językowe: angielski, niemiecki. zarządzanie niezależne od pozostałych wersji językowych tj. Wprowadzenie nowej strony w języku polskim nie obliguje do wprowadzenia tłumaczeń w pozostałych językach.

Interaktywne mapy. samodzielne umieszczanie punktów, ścieżek i obszarów wraz z opisem. Możliwość umieszczania na mapie złożonych warstw z pliku KML. Mapy można w dowolnym momencie edytować, usuwać. Istnieje możliwość dodawania na dowolnej stronie interaktywnej mapy.

Newsletter. Umożliwia zarządzanie kontaktami poprzez pocztę elektroniczną – jedną z najpopularniejszych usług dostępnych poprzez sieć Internet. W sposób szybki oraz bardzo prosty pozwala na administrowanie wysyłką biuletynów informacyjnych do osób zapisanych na listę subskrypcji. Członek listy może w dowolnym momencie się z niej wypisać klikając w odpowiedni link w stopce każdorazowo otrzymanego maila. Administrator może rozsyłać dowolną ilość biuletynów.

E-publikacje. Narzędzie pozwala w łatwy sposób na wygenerowanie książki elektronicznej (wzór) z dokumentu w formacie PDF. Całość odbywa się automatycznie. Wystarczy wczytać dokument PDF, zaznaczyć opcję ebook i poczekać chwilkę (czas zależny od objętości publikacji). Wygenerowana publikacja w formie książki elektronicznej automatycznie dostosowuje się do rozdzielczości ekranu.

Aktualna pogoda. Moduł prezentuje datę, godzinę, wschód, zachód słońca, opis pogody, kierunek i siłę wiatru, wilgotność, ciśnienie. Wizualizacja pogody i kierunek wiatru w formie graficznej. Dane pogodowe są automatycznie aktualizowane co 15 minut.

Integracja z portalami społecznościowymi: Facebook, NK, YouTube, Google+, publikacja aktualności w formie kanału RSS

Wyszukiwarka. Mechanizm wyszukiwarki pozwala przeszukać całą strukturę serwisu według słów oraz fraz kluczowych. 

Ułatwienia dla niepełnosprawnych: stopniowanie wielkości czcionki, strona z wysokim kontrastem, wersja tekstowa strony, menu rozwijane działające zarówno pod kontrolą myszki jak również ekranu dotykowego. Spełnienie wymagań dostępności WCAG 2.1.

Bezpieczeństwo – nie upubliczniamy kodu, dbamy o najnowsze standardy bezpieczeństwa. Stosujemy szyfrowanie danych wrażliwych. System prowadzi pełne logi (historia zmian) aktywności administratorów i moderatorów strony.

SEO – wsparcie dla wyszukiwarek internetowych: strona zawiera mechanizmy gwarantujące prawidłowe indeksowanie treści stron przez wyszukiwarki internetowe np. Google.pl

Statystyki odwiedzin strony – pełna integracja strony ze szczegółowymi statystykami oglądalności i zachowań internautów Google Analytics.

Import danych ze starej strony. W ramach usługi przeniesiemy dane ze starego serwisu zachowując strukturę, tekst, zdjęcia, tytuły, a w przypadku ogłoszeń i aktualności daty.

MiroCMS - Intuicyjny i łatwy w obsłudze panel zarządzania treścią strony

Pełna instrukcja obsługi z podpowiedziami – demo panelu administracyjnego, film promocyjny. Dzięki niemu bezproblemowo dodadzą/edytują Państwo stronę, zdjęcia, pliki do pobrania - bez limitów, wstawią własny baner, film, mapę Google, animację flash i wiele więcej.

Technologia przeciągnij i puść zastosowana w menu, galeriach i załącznikach – umożliwia szybką zmianę pozycji elementu bez żmudnego klikania.

Możliwość jednoczesnego wczytania wielu plików w galerii, banerów oraz załączników.

Brak podziału na moduły logiczne – jedno proste w obsłudze menu, 2 kliknięcia zmieniają wygląd strony na: Aktualności/Galeria/Kontakt/Zwykła strona/Kalendarz imprez...

Zaawansowane możliwości SEO – tytuły, opisy i słowa kluczowe do każdej strony, możliwość włączania/wyłączania indeksowania, indywidualny adres strony (tworzenie własnego), breadcrumbs, optymalizacja kodu dla szybkiego ładowania się strony.

Kosz w panelu administracyjnym –  w łatwy sposób można przywrócić usunięte strony, zdjęcia, załączniki, itd.

Zarządzanie użytkownikami panelu administracyjnego – różne poziomy uprawnień, łatwe dodawanie/edycja danych użytkowników.

Wyszukiwarka w panelu administracyjnym – użytkownicy panelu administracyjnego bardziej rozbudowanej strony docenią wyszukiwarkę pozwalającą na szybkie przeszukanie treści stron, załączników i galerii.

Szybkość - optymalizacja zapytań do bazy danych, optymalizacja kodu HTML, JS i CSS, mała waga plików.

Bogatą funkcjonalność edytora tekstu – np. wstawianie animacji swf, filmów YouTube, filmów MP4, map Google, zdjęć – pełna lista funkcji.

Własne banery - bez trudu można dodać nowy / edytować istniejący baner, boks śródtekstowy, . Wczytane zdjęcia dostosują się automatycznie do odpowiedniego wymiaru i zostaną wyświetlone w kolejności ustalonej przez administratora.

Łatwą konfigurację strony: treści nagłówków, stopki, dane kontaktowe, logo, favicon. Integracja z systemami społecznościowymi.

Dla wygody i szybszej pracy skróty klawiaturowe w panelu administracyjnym.

Możliwość czasowego wyłączenia strony.

Dodatkowo polecamy szybki i niezawodny serwer, konto hostingowe o pojemności 100 GB, ilość FTP, skrzynek pocztowych, domen, CRON, bazy danych MySQL bez limitów.

Cena za zaprojektowanie grafiki, wdrożenie projektu, optymalizację kodu, przystosowanie projektu do urządzeń mobilnych, wdrożenie MiroCMS, przygotowanie instrukcji obsługi, przeniesienia danych z istniejącej strony do uzgodnienia wg. specyfikacji.

Szybki kontakt: tel. 59 862 64 50, kom. 605 948 885, email: biuro@miroart.pl

 

Przejdź do góry strony