Strony internetowe

Prawie połowa polskich internautów nie kupuje online. Dlaczego?

Czwartek, 12 lipca 2018

Okazuje się, że część Polaków wciąż ma pewne opory przed kupowaniem online. Według badań Gemiusa nawet 44% z nas nie korzysta z usług sklepów internetowych. Co jest główną przyczyną? Czy można to jakoś zmienić?

Jak tworzyć posty 3D na Facebooku?

Środa, 4 lipca 2018

Portal Marka Zuckerberga wciąż wprowadza nowości, które mają na celu przyciągnięcie i utrzymanie uwagi użytkowników. Od jakiegoś czasu, poza standardowymi opisami, zdjęciami, ankietami, czy filmikami, możemy dodawać również posty 3D. 

Facebook zablokuje reklamy nierzetelnych firm

Poniedziałek, 25 czerwca 2018

Od teraz kiedy firma nie spełni swoich obietnic i otrzyma dużo negatywnych komentarzy, pojawią się konsekwencje. Facebook zablokuje nierzetelnemu sprzedawcy możliwość zamieszczania reklam.

W co warto inwestować – firmowy fanpage, czy w stronę www?

Piątek, 15 czerwca 2018

Aktualnie mamy dostęp do wielu narzędzi, które służą promowaniu firmy w sieci. Niektóre są skuteczniejsze, inne mniej. Jednak prawdziwą podstawę stanowią obecnie dwa sposoby pozyskiwania klientów: fanpage na Facebooku i własna strona internetowa.

Najczęstsze błędy, które popełniają właściciele sklepów internetowych

Czwartek, 17 maja 2018

Właściciele e-sklepów wciąż popełniają wiele błędów, które utrudniają im odniesienie sukcesu w sieci. Prowadzenie działalności  w Internecie wymaga czasu i rozwagi, dlatego warto poznać kilka rzeczy, których należy bezwzględnie unikać.

Historia hasztaga. Skąd się wziął i gdzie warto z niego korzystać?

Środa, 2 maja 2018

Ten niewielki znaczek umieszczany na początku słowa ma dzisiaj ogromną moc. Ułatwia odnalezienie się w gąszczu wiedzy (mniej i bardziej wartościowej), którą jest przepełniony Internet. Jak powstał hasztag? Gdzie i w jaki sposób z niego korzystać?

Rozszerzenia do Google Chrome, które pomogą zaoszczędzić czas

Wtorek, 10 kwietnia 2018

Przedstawiamy 4 rozwiązania, które spodobają się każdemu, kto lubi ułatwiać sobie życie: skuteczny bloker uciążliwych reklam, aplikację ułatwiającą komunikowanie się ze znajomymi, sposób na korzystanie z kilku kont na Facebooku, oraz osobistego, prywatnego lektora. 

Instagram przywrócił GIF-y. Dlaczego zniknęły?

Wtorek, 3 kwietnia 2018

W przypadku tak popularnych aplikacji jak Instagram i Snapchat, nawet najmniejsza zmiana odbija się szerokim echem w sieci. Ostatnim tego typu wydarzeniem było zniknięcie opcji dodawania GIF-ów do Stories i Instastories.

5 cech dobrego opisu produktu

Środa, 7 marca 2018

Dobry opis produktu to inwestycja, która zwraca się w postaci zwiększonego zainteresowania sprzedawanym towarem. Odpowiedni tekst powinien pełnić funkcję nie tylko informacyjną, ale również wpływać na wyobraźnię i emocje kupującego.

Zmiany w wyszukiwaniu zdjęć w Google. Plusy i minusy

Środa, 28 lutego 2018

Każdy, kto w ostatnim czasie skorzystał z Google, mógł zauważyć pewną zmianę: zlikwidowano funkcję „pokaż obraz”.  Skąd pomysł na usunięcie tej przydatnej opcji?

Przejdź do góry strony