Strony internetowe

Wtorek, 6 sierpnia 2019

Internet to narzędzie, które dostarcza nie tylko rozrywki, informacji i wiedzy. Dobrze wykorzystany, może przysłużyć się również do realizacji pewnych wyższych celów. Jednym z nich są zbiórki pieniędzy na cele charytatywne. Dzięki powszechnemu dostępowi do sieci, zgromadzenie potrzebnej kwoty staje się zdecydowanie łatwiejsze.

Poniedziałek, 15 lipca 2019

Personalizacja reklam ma być korzysta dla samych użytkowników. Chodzi przede wszystkim o to, aby wyświetlane treści miały związek właśnie z nimi: ich zainteresowaniami, preferencjami i ogólną aktywnością w Internecie. W ten sposób zwiększa się też szansa na to, że reklama przyciągnie uwagę osób z konkretnej grupy docelowej. Dlatego personalizacja jest mechanizmem przydatnym dla obu stron – zarówno dla odbiorców, jak i reklamodawców.

Piątek, 5 lipca 2019

Wbrew pozorom, poprawne pisanie e-maili nie jest łatwą sztuką. Wciąż popełniamy masę błędów w ramach komunikacji elektronicznej. Dlatego, zanim wyślesz kolejną wiadomość do potencjalnego pracodawcy, profesora, kontrahenta, czy usługobiorcy, zapoznaj się z pięcioma ważnymi wskazówkami.

Poniedziałek, 17 czerwca 2019

Google My Business to praktyczne narzędzie. Zazwyczaj stanowi pierwsze źródło informacji o firmie, na które natrafia potencjalny klient. Przykładowo, po wpisaniu w wyszukiwarkę konkretnej frazy związanej z produktem lub usługą, jak: „reklama Lębork” wyświetli się mapka prezentująca agencje i drukarnie w najbliższej okolicy. Po kliknięciu wybranej firmy pojawią się szczegółowe dane na jej temat, takie jak adres, godziny otwarcia, czy numer telefonu. Jednak GMB oferuje zdecydowanie więcej możliwości!

Wtorek, 4 czerwca 2019

Od niedawna każda osoba korzystająca z facebookowego komunikatora – Messengera, może cytować treści innych użytkowników. Nowa funkcja usprawni sposób prowadzenia konwersacji (zwłaszcza grupowych) i jednocześnie rozwieje wątpliwości co do tego, której wiadomości dotyczy konkretna odpowiedź.

Wtorek, 21 maja 2019

Wraz z rosnącą popularnością Instagrama, pojawiają się kolejne pomysły na jego rozwój. Jednym z ciekawszych ulepszeń będzie możliwość dodawania do swoich Insta Stories naklejki „Donation” wspierającej fundacje non-profit.

Środa, 8 maja 2019

User Experience to zbiór wrażeń i doświadczeń użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej lub korzystania z aplikacji. Termin ten dotyczy emocji – pozytywnych albo negatywnych – jakie odczuwa odbiorca względem narzędzia interaktywnego. Jak wykorzystać wiedzę o UX do rozwoju swojej strony?

Środa, 17 kwietnia 2019

Instagram Checkout to nowość, dzięki której zrobimy zakupy bez konieczności wychodzenia z Instagrama. Funkcja jest odpowiedzią na potrzeby użytkowników, którzy zamiast przechodzić na nową stronę internetową, wolą kupować szybko i bezpośrednio w aplikacji. Taka opcja będzie bez wątpienia doskonałym rozwiązaniem dla firm.

Czwartek, 4 kwietnia 2019

Samo posiadanie strony internetowej to nie wszystko. Równie ważne jest to, aby pozwoliła nam osiągnąć jak najlepsze wyniki przy zachowaniu niskich kosztów. Jak stworzyć witrynę firmową, która faktycznie zwiększy sprzedaż? Poznaj 5 najważniejszych cech dobrej, rentownej strony internetowej.

Niedziela, 24 marca 2019

Blog firmowy jest dość niedocenianym narzędziem. Często wychodzimy z założenia, że takich wpisów nikt nie czyta, więc nie ma sensu w nie inwestować. Czy w dobie dominacji Facebooka i innych social mediów, blog firmowy faktycznie ma prawo bytu?

Przejdź do góry strony