Strony internetowe

Poniedziałek, 20 stycznia 2020

Teksty na stronie internetowej mogą mieć ogromną moc – pod warunkiem, że są dobrze napisane. W obliczu wciąż rosnącej konkurencji, przychylności wyszukiwarek wobec treści oryginalnych i wartościowych, a także reklamowego potencjału dobrego tekstu, z pewnością warto zadbać o jego formę. Jak pisać, aby wzbudzić zainteresowanie klienta? Prezentujemy 5 cech tekstów na stronę, które faktycznie chce się czytać.

Czwartek, 2 stycznia 2020

Quora to interesująca propozycja dla osób, które lubią pogłębiać swoją wiedzę w rozmaitych obszarach tematycznych. Portal pozwala użytkownikom na zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi, a także daje możliwość głosowania na tę najbardziej trafną. Co ciekawe, wiedzą na Quorze chętnie dzielą się również znane osobistości i eksperci z różnych dziedzin, m.in. Barack Obama, Hillary Clinton, aktorka Gillian Anderson (Z Archiwum X), czy reżyser Alfonso Cuaron.

Czwartek, 12 grudnia 2019

Celem identyfikacji wizualnej jest zaistnienie w świadomości potencjalnego klienta. To dzięki określonej kolorystyce, chwytliwej nazwie i konkretnej typografii firma staje się rozpoznawalna. Idealnym przykładem może być tutaj połączenie żółtego i czerwonego koloru w logo McDonald's, czy charakterystyczny krój liter Walta Disneya. I właśnie te elementy (choć nie tylko) składają się na identyfikację wizualną marki.

Czwartek, 5 grudnia 2019

Nie ma wątpliwości, że teksty na Twojej stronie powinny być unikalne. Duplikacja treści to jeden z największych, podstawowych błędów w pozycjonowaniu. Jest to nie tylko wątpliwe moralnie i prawnie, ale również niekorzystne dla widoczności Twojej witryny w sieci. W dzisiejszym wpisie omawiamy różnice między duplikacją zewnętrzną a wewnętrzną i podpowiadamy, jak sobie z tym radzić.

Środa, 20 listopada 2019

Pliki cookies niosą pewne korzyści zarówno dla samych użytkowników, jak i właścicieli stron internetowych. W przypadku osób odwiedzających witrynę umożliwiają chociażby wyświetlanie personalizowanych treści i reklam, dostosowanych do ich preferencji i zainteresowań. Za to administratorzy stron mogą obserwować m.in. to, w jaki sposób użytkownicy korzystają z serwisu oraz co wzbudza ich największe zainteresowanie. Jednak istnieją pewne zasady i przepisy prawne, które odgórnie regulują kwestię używania cookies. Dowiedz się, jak ich przestrzegać!

Poniedziałek, 4 listopada 2019

Zdarza się, że ktoś napisze negatywną opinię na Google Maps, która obniża ocenę firmy i szkodzi jej wizerunkowi. Bywa, że ocena jest obraźliwa, niesłuszna, lub pisana przez byłego pracownika czy zazdrosną konkurencję. Na szczęście istnieje kilka prostych sposobów, dzięki którym pozbędziesz się złego komentarza. Jednocześnie pamiętaj, że czasem po prostu nie powinieneś tego robić…

Wtorek, 22 października 2019

Reklamy na Facebooku mogą przysłużyć się zarówno do promowania firm, produktów oraz osób, jak i do zdobycia nowych obserwatorów. Jednak zanim do tego dojdzie, każdy post musi przejść przez proces szczegółowej weryfikacji. W razie wystąpienia niezgodności z regulaminem, portal nie zrealizuje usługi. Rodzaje treści, które ogranicza Facebook, dla wielu osób mogą być dość zaskakujące…

Środa, 9 października 2019

Facebook nieustannie przekonuje do odpłatnego promowania postów. Działania portalu są w tej kwestii na tyle intensywne, że może się wydawać, iż nie ma innego sposobu na dotarcie do większego grona obserwatorów. Na szczęście jest nieco inaczej. Prezentujemy 3 bezpłatne metody na zwiększenie aktywności na fanpage’u.

Niedziela, 15 września 2019

„O nas” to jedna z najważniejszych zakładek na firmowej stronie internetowej. Dlatego nie może być nudna, powtarzalna, czy źle napisana. Powinna zachęcać do dalszej eksploracji strony. Musi przedstawiać cały zestaw korzyści, które oferujesz swojemu klientowi. 

Sobota, 7 września 2019

Twitter jest platformą społecznościową, która daje możliwość publikowania krótkich, chwytliwych postów. Cała idea portalu opiera się na dodawaniu zwięzłych informacji i opinii, które mogą być lubiane, komentowane, lub przekazywane dalej przez innych użytkowników. Chociaż Twitter w Polsce cieszy się mniejszą popularnością niż Facebook czy Instagram, to w przypadku niektórych firm może być skuteczną drogą do wypromowania marki.

Przejdź do góry strony