Strony internetowe

Środa, 9 października 2019

Facebook nieustannie przekonuje do odpłatnego promowania postów. Działania portalu są w tej kwestii na tyle intensywne, że może się wydawać, iż nie ma innego sposobu na dotarcie do większego grona obserwatorów. Na szczęście jest nieco inaczej. Prezentujemy 3 bezpłatne metody na zwiększenie aktywności na fanpage’u.

Niedziela, 15 września 2019

„O nas” to jedna z najważniejszych zakładek na firmowej stronie internetowej. Dlatego nie może być nudna, powtarzalna, czy źle napisana. Powinna zachęcać do dalszej eksploracji strony. Musi przedstawiać cały zestaw korzyści, które oferujesz swojemu klientowi. 

Sobota, 7 września 2019

Twitter jest platformą społecznościową, która daje możliwość publikowania krótkich, chwytliwych postów. Cała idea portalu opiera się na dodawaniu zwięzłych informacji i opinii, które mogą być lubiane, komentowane, lub przekazywane dalej przez innych użytkowników. Chociaż Twitter w Polsce cieszy się mniejszą popularnością niż Facebook czy Instagram, to w przypadku niektórych firm może być skuteczną drogą do wypromowania marki.

Piątek, 23 sierpnia 2019

Utworzenie strony internetowej to tylko pierwszy krok, który podejmujemy, aby zaistnieć w sieci. Tak naprawdę decydującą rolę odegrają nasze dalsze działania, których celem jest przyciągnięcie jak największej liczby użytkowników - potencjalnych klientów. Dowiedz się, jak pozycjonować stronę w Google skutecznie i samodzielnie.

Wtorek, 6 sierpnia 2019

Internet to narzędzie, które dostarcza nie tylko rozrywki, informacji i wiedzy. Dobrze wykorzystany, może przysłużyć się również do realizacji pewnych wyższych celów. Jednym z nich są zbiórki pieniędzy na cele charytatywne. Dzięki powszechnemu dostępowi do sieci, zgromadzenie potrzebnej kwoty staje się zdecydowanie łatwiejsze.

Poniedziałek, 15 lipca 2019

Personalizacja reklam ma być korzysta dla samych użytkowników. Chodzi przede wszystkim o to, aby wyświetlane treści miały związek właśnie z nimi: ich zainteresowaniami, preferencjami i ogólną aktywnością w Internecie. W ten sposób zwiększa się też szansa na to, że reklama przyciągnie uwagę osób z konkretnej grupy docelowej. Dlatego personalizacja jest mechanizmem przydatnym dla obu stron – zarówno dla odbiorców, jak i reklamodawców.

Piątek, 5 lipca 2019

Wbrew pozorom, poprawne pisanie e-maili nie jest łatwą sztuką. Wciąż popełniamy masę błędów w ramach komunikacji elektronicznej. Dlatego, zanim wyślesz kolejną wiadomość do potencjalnego pracodawcy, profesora, kontrahenta, czy usługobiorcy, zapoznaj się z pięcioma ważnymi wskazówkami.

Poniedziałek, 17 czerwca 2019

Google My Business to praktyczne narzędzie. Zazwyczaj stanowi pierwsze źródło informacji o firmie, na które natrafia potencjalny klient. Przykładowo, po wpisaniu w wyszukiwarkę konkretnej frazy związanej z produktem lub usługą, jak: „reklama Lębork” wyświetli się mapka prezentująca agencje i drukarnie w najbliższej okolicy. Po kliknięciu wybranej firmy pojawią się szczegółowe dane na jej temat, takie jak adres, godziny otwarcia, czy numer telefonu. Jednak GMB oferuje zdecydowanie więcej możliwości!

Wtorek, 4 czerwca 2019

Od niedawna każda osoba korzystająca z facebookowego komunikatora – Messengera, może cytować treści innych użytkowników. Nowa funkcja usprawni sposób prowadzenia konwersacji (zwłaszcza grupowych) i jednocześnie rozwieje wątpliwości co do tego, której wiadomości dotyczy konkretna odpowiedź.

Wtorek, 21 maja 2019

Wraz z rosnącą popularnością Instagrama, pojawiają się kolejne pomysły na jego rozwój. Jednym z ciekawszych ulepszeń będzie możliwość dodawania do swoich Insta Stories naklejki „Donation” wspierającej fundacje non-profit.

Przejdź do góry strony