Wizualizacja dźwignią handlu

Utworzono: 08-12-2015

Grafika 3D umożliwia zaprezentowanie każdego obiektu – zarówno będącego dopiero w fazie projektu, jak i takiego, który w ogóle nie istnieje. Wizualizacje często są mylone z fotografią, ponieważ sposób ich wykonania jest bardzo realistyczny. Dzięki temu stały się jedną z najskuteczniejszych i najczęściej używanych form przedstawienia produktu.

Sprawdzają się w tej roli doskonale: wielu osobom trudno uwierzyć, że to co widzą jest jedynie dziełem grafiki komputerowej. Ta atrakcyjna forma obrazowania jest wykorzystywana przede wszystkim w branży architektonicznej i meblarskiej.

Osiągnij efekt WOW

Każdy obiekt jest tworzony z niemal fotograficzną dokładnością, dzięki czemu w prosty sposób możesz uatrakcyjnić i zobrazować swoje produkty. Wizualizacje będą przydatne m.in. w przedstawianiu różnych rozwiązań meblowych i architektonicznych (przykład: producent frontów meblowych Frontpol). Dzięki temu, klient już w trakcie planowania zakupu może zobaczyć finalny produkt, co zdecydowanie ułatwi mu podjęcie decyzji.

Bądź pomocny i wiarygodny

Możliwość zobaczenia efektów remontu czy wnętrza z nowymi meblami daje poczucie podjęcia najwłaściwszej możliwej decyzji. Klient nie musi zastanawiać się, czy nie popełni stylistycznej pomyłki, ponieważ kupuje dokładnie to, co widzi na wizualizacji. W razie wątpliwości wystarczy ruch myszki, aby nanieść ewentualne zmiany. Gdy remont będzie już w toku, a panele na podłogach…zdecydowanie trudniej będzie cokolwiek naprawić.

Daj się zapamiętać

Odpowiednio wykonana wizualizacja zapada w pamięci szybciej, niż zdjęcie samego produktu. Co więcej, można wykorzystywać ją również we wszystkich materiałach promocyjnych firmy. Sam proces tworzenia wizualizacji jest bardzo czasochłonne i wymaga dużej wiedzy – nie jest to praca dla laika, dlatego warto zlecić stworzenie jej przez profesjonalistów.

Psychologie od dawna zwracają uwagę, że graficzny przekaz to jeden z najlepszych sposobów motywacji. Nic nie działa na zmysły i wyobraźnię tak, jak atrakcyjny obraz. Dlatego jeśli zastanawiasz się, co JESZCZE możesz zrobić dla promocji swojego produktu – znasz już najlepszą odpowiedź!

Przejdź do góry strony