Strony internetowe

Poniedziałek, 17 czerwca 2019

Google My Business to praktyczne narzędzie. Zazwyczaj stanowi pierwsze źródło informacji o firmie, na które natrafia potencjalny klient. Przykładowo, po wpisaniu w wyszukiwarkę konkretnej frazy związanej z produktem lub usługą, jak: „reklama Lębork” wyświetli się mapka prezentująca agencje i drukarnie w najbliższej okolicy. Po kliknięciu wybranej firmy pojawią się szczegółowe dane na jej temat, takie jak adres, godziny otwarcia, czy numer telefonu. Jednak GMB oferuje zdecydowanie więcej możliwości!

Wtorek, 4 czerwca 2019

Od niedawna każda osoba korzystająca z facebookowego komunikatora – Messengera, może cytować treści innych użytkowników. Nowa funkcja usprawni sposób prowadzenia konwersacji (zwłaszcza grupowych) i jednocześnie rozwieje wątpliwości co do tego, której wiadomości dotyczy konkretna odpowiedź.

Wtorek, 21 maja 2019

Wraz z rosnącą popularnością Instagrama, pojawiają się kolejne pomysły na jego rozwój. Jednym z ciekawszych ulepszeń będzie możliwość dodawania do swoich Insta Stories naklejki „Donation” wspierającej fundacje non-profit.

Środa, 8 maja 2019

User Experience to zbiór wrażeń i doświadczeń użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej lub korzystania z aplikacji. Termin ten dotyczy emocji – pozytywnych albo negatywnych – jakie odczuwa odbiorca względem narzędzia interaktywnego. Jak wykorzystać wiedzę o UX do rozwoju swojej strony?

Środa, 17 kwietnia 2019

Instagram Checkout to nowość, dzięki której zrobimy zakupy bez konieczności wychodzenia z Instagrama. Funkcja jest odpowiedzią na potrzeby użytkowników, którzy zamiast przechodzić na nową stronę internetową, wolą kupować szybko i bezpośrednio w aplikacji. Taka opcja będzie bez wątpienia doskonałym rozwiązaniem dla firm.

Czwartek, 4 kwietnia 2019

Samo posiadanie strony internetowej to nie wszystko. Równie ważne jest to, aby pozwoliła nam osiągnąć jak najlepsze wyniki przy zachowaniu niskich kosztów. Jak stworzyć witrynę firmową, która faktycznie zwiększy sprzedaż? Poznaj 5 najważniejszych cech dobrej, rentownej strony internetowej.

Niedziela, 24 marca 2019

Blog firmowy jest dość niedocenianym narzędziem. Często wychodzimy z założenia, że takich wpisów nikt nie czyta, więc nie ma sensu w nie inwestować. Czy w dobie dominacji Facebooka i innych social mediów, blog firmowy faktycznie ma prawo bytu?

Wtorek, 12 marca 2019

Co jakiś czas Google wprowadza kolejne udogodnienia w swoich narzędziach. Jednym z najbardziej przydatnych są bez wątpienia Mapy – niezastąpione m.in. w szukaniu drogi do celu i konkretnych sklepów czy punktów usługowych. Przedstawiamy dwie nowe funkcje Google Maps, o których warto wiedzieć więcej.

Czwartek, 14 lutego 2019

Mark Zuckerberg i jego zespół planują połączenie trzech popularnych platform: Messengera, WhastAppa i Instagrama. Do „zespojenia” tych dwóch komunikatorów i jednej aplikacji społecznościowej dojdzie prawdopodobnie za rok. Informację jako pierwszy podał New York Times, z czasem została potwierdzona przez samego szefa Facebooka.

Wtorek, 5 lutego 2019

Asystent Google to wirtualny pomocnik, który odpowie na Twoje pytania, pomoże zaplanować dzień, a nawet zrobi za Ciebie zakupy. Może korzystać z niego każdy, kto posiada tablet lub telefon o odpowiednich parametrach. Nie bez powodu wirtualnego asystenta określa się jako „zalążek sztucznej inteligencji”. Co potrafi i czy warto z niego korzystać?

Przejdź do góry strony