Strony internetowe

Czwartek, 28 kwietnia 2016

Próbujesz skupić się na swojej pracy, siedzisz przed komputerem lub notatkami, a w głowie nagle rodzi się myśl, żeby zrobić coś innego. Znasz ten stan? Istnieje wiele „przeszkadzaczy”, które skutecznie zaburzają koncentrację. 

Poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Zarówno w przypadku sklepów internetowych, jak i firmowych stron, największe znaczenie ma pierwsze wrażenie. W jaki sposób stworzyć i prowadzić witrynę tak, aby trafiła ona w gusta współczesnych e-konsumentów?

Środa, 13 kwietnia 2016

Teksty, które umieszczamy na swojej stronie internetowej, blogu, biuletynach i artykułach, mogą przynieść nam zarówno dużo pożytku, jak i szkody. Przedstawiamy kilka pomysłów na uczynienie swoich treści bardziej wartościowymi, ciekawymi, a tym samym lepiej widocznymi w wynikach wyszukiwania.


Wtorek, 5 kwietnia 2016

Jednym ze skutków udzielania się w Internecie jest fakt, że poddajemy się ocenie pozostałych (często anonimowych) użytkowników. Ma to znaczenie zwłaszcza w przypadku firm, które posiadając strony internetowe i fanpage muszą liczyć się z tym, że czasem – poza dobrymi opiniami – mogą pojawić się na nich również te mniej pochlebne. 


Czwartek, 31 marca 2016

Oto kilka praktycznych porad dla osób korzystających z usług agencji reklamowych na temat tego, co warto przygotować, aby osiągnąć zamierzony efekt.

 

Środa, 23 marca 2016

Tożsamość firmy jest definiowana głównie przez jej wizerunek. Można wyróżnić wiele elementów, które wpływają na to, jak odbierze nas potencjalny klient. W kilku zdaniach przypominamy, co sprawia, że niektóre marki są popularniejsze od drugich!


Wtorek, 15 marca 2016

Choć reklamy na stronach www często są określane mianem irytujących, odpowiednio przeprowadzone kampanie przynoszą korzystne rezultaty. Ponad połowa internautów przyznaje, że często robi zakupy online. Sprawdź, jak to wykorzystać i poznaj alternatywne sposoby na skuteczną reklamę.

Środa, 9 marca 2016

Kluczową kwestią w funkcjonowaniu firmyw sieci jest fakt, czy jej oferta dotrze do potencjalnego klienta. Aby tak się stało, trzeba zadbać, żeby nasza strona pojawiała się w wynikach wyszukiwania jak najwyżej. 

Środa, 2 marca 2016

Jednym ze skuteczniejszych sposobów na generowanie ruchu na stronie jest prowadzenie firmowego bloga. Wciąż jednak wiele firm rezygnuje z tej formy, nie wiedząc, o czym właściwie pisać. Przedstawiamy kilka rodzajów postów na blogu, które internauci lubią czytać! 


Wtorek, 23 lutego 2016

Internet ma swoje plusy i minusy. Z jednej strony umożliwia dotarcie do klienta różnymi drogami, z drugiej „w sieci nic nie ginie”, więc wszelkie informacje – zarówno te pozytywne, jak i negatywne – można bardzo łatwo zdobyć. Jakie znaczenie ma to dla twojej firmy? Oczywiście ogromne. 

Przejdź do góry strony