Strony internetowe

Środa, 27 stycznia 2016

Facebook wciąż jest bardziej narzędziem rozrywki, jednak istnieją możliwości, aby „połączyć przyjemne z pożytecznym”. Czego unikać przy prowadzeniu firmowej strony na Facebooku?


Środa, 20 stycznia 2016

Dziś przedstawiamy kilka przydatnych wskazówek na temat tego, jak powinien wyglądać podstawowy marketing w sklepie internetowym.

Poniedziałek, 11 stycznia 2016

BIP to spore ułatwienie dla każdego z nas, ponieważ umożliwia bezpłatny i powszechny dostęp do potrzebnych informacji. Jednak nie każda strona spełnia rolę BIP.

Wtorek, 5 stycznia 2016

Kto nie ma strony internetowej, ten traci. Do tego, że Internet jest najczęściej wykorzystywanym źródłem informacji nie trzeba nikogo przekonywać. Konkurencja nie śpi, zaś z ekonomicznego punktu widzenia nieobecność w sieci oznacza wielkie straty.

Poniedziałek, 28 grudnia 2015

Prezentujemy kolejne aplikacje, które mogą przydać się każdej firmie. Funkcjonalne i idealne do  wykorzystywania wszędzie, gdzie oferuje się usługi lub produkty. 

 

Poniedziałek, 21 grudnia 2015

Marketing mobilny to dzisiaj główny kierunek rozwoju biznesu. Rynek aplikacji przeznaczonych specjalnie dla firm daje wręcz nieograniczone możliwości!

Środa, 16 grudnia 2015

A co ważniejsze: na kim się wzorować? Wiele firm zakłada blogi po to, by po jakimś czasie zupełnie o nich zapomnieć. Z perspektywy współczesnego marketingu popełniają ogromny błąd, ponieważ Internet lubi świeże treści. 

Wtorek, 8 grudnia 2015

Grafika 3D umożliwia zaprezentowanie każdego obiektu – zarówno będącego dopiero w fazie projektu, jak i takiego, który w ogóle nie istnieje. Wizualizacje często są mylone z fotografią, ponieważ sposób ich wykonania jest bardzo realistyczny

Wtorek, 1 grudnia 2015

O blogach głośno jest wszędzie: zarówno w starych mediach, takich jak tv, prasa i radio, jak i w samym Internecie. Blog stał się nową i dającą wiele możliwości formą reklamy. Nic dziwnego – w końcu to doskonałe narzędzie komunikacji z potencjalnym klientem. 

Wtorek, 24 listopada 2015

Strona internetowa jest uznawana za „drugą lokalizację” twojej firmy. To właśnie tutaj klient po raz pierwszy zapoznaje się z ofertą lub poszukuje dróg kontaktu – adresu email, numeru telefonu, odnośnika do fanpage’a na Facebooku. 

Przejdź do góry strony